• وبلاگ : سلام ميرودپشت
  • يادداشت : ميرودپشت آينده
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + 0111 

    اگر امکان دارد سايت محل به روز شود

    بسمعه تعالي
    جناب آقاي دکتر احمدزاده
    با سلام و احترام
    از اينکه زحمت کشيديد به نام روستاي زيباي ميرودپشت وب سايتي داير نموده ايد کمال تشکر را داريم . از وقتي که اين وب سايت روستاي ميرودپشت و تصاوير زيباي شهداي محل را ديدم به شوق آمد. لذا استدعا دارم در صورت صلاحديد وبلاگ اينجانب را که در پايان آورده ام در وبلاگ سلام ميرودپشت پيوند نماييد
    + ميرود جوان 

    شتر در خواب بيند پنبه دانه........!!!!

    خوبه خوابه هاي خوش براي ميرودپشت مي بينيد و خودتون ميدونيد که اين يک خواب بيشتر نيست.بيام سر هم کلاه نگذاريم هم شما و هم من ميدونيم که 99% اين کارها عملي نميشه به چند دليل.

    1-کساني هستند که مي خوان از آب گل الود ماهي بگيرند!تفرقه بين اهالي محل بندازند تا به کارها و مقصود خودشون برسن .

    2-چه کسي ميخواد اين کارها انجامبده(داخل محل کسي که چنين قدرت و شايستگي داشته باشه نيست)

    3-متاسفانه شوراي خوبي نداريم هر کي بفکر خودشه

    4-اگر افراد محلي که در خارج از روستا هستن هم کاري براي اباداني محل انجام بدان يک عده ادمهاي حسود که متاسفانه خودشون بسيجي هم ميدونان مخالفت مي کنند و سنگ جلوي پاشون مي ندازن.

    5-مسله بسيار مهم و يکي از نقطه ضعف محل بن بست بودن محل و نزديکي ان به شهر که باعث ميشه مردم براي خريد به شهر بران و کسي از محل چيزي نخره که باعث شده که هر کس داخل محل مغازه باز کرد برشکست بشه بجز بقالي.

    6- جناب دکتر متاسفانه متاسفانه آدم حسود بخيل تا دلت بخواد تو محل فراوانه آدمهاي که ظاهر بسيار خوب ولي باطن بسيار بدي دارند که باعث پيشرفت محل و افراد بگيرند.

    7-و غيره......

    ميدونم که شما هم ميدونين که محل ما 100 سال ديگه هم پشرفت نمي کنه پس خودتون خسه نکنين بجاي نوشتن اين چيزها بيام واقعيتها بگيم نترسيم از بعضها