سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زیانمندترین مردم در معاملت و نومیدترین‏شان در مجاهدت ، مردى است که تن خویش در طلب مال فرسود و تقدیرها با خواست او مساعد نبود ، پس با دریغ از دنیا برون شد و با وبال آن مال روى به آخرت نمود . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

پدران موفق میرودپشت

  

1/آقای اکبر روشن

*متولد:12آبان 1327

*تحصیلات: ششم ابتدایی قدیم

*متاهل دارای 5فرزند2دختر3پسر:

*1/زینب(دیپلم)

*2/نرجس(دانشجوی حقوق)

*3/حسین(کارشناس مهندسی منابع طبیعی- آبخیزداری)

*4/حمید(کارشناسی ارشدفقه وحقوق)

*5/هادی(کارشناسی ارشدمهندسی کامپیوتر)

**اندر   ...وصف:مردی مومن،متواضع،بسیارامام خمینی رادوست دارد

واحترام خاصی قائل می باشد،یک دنیا حرف برای گفتن دارد،

اوقات بیکاری مطالعه فراوان دارد،کتاب ارزشمند نهج البلاغه رادوبار

کامل مطالعه کردبرای سومین بارتانصف نهج البلاغه راخوانده است،

ابیات زیادی ازشعراراازحفظ میخواند،

به همسرش درکارهای منزل کمک می کندو...

ومی گوید:

*ارباب زاده بودم ولی 12سال خدمت آقای علیجان رضایی

بعنوان کارگرساده برای اینکه زندگیم پیش رود کار می کردم.

*آرزوی کودکیم:آرزو داشتم فردی ازنظر مادی دستم رابگیردتادرس بخوانم.

برای همین موضوع بود که تصمیم گرفتم :

تمام همت خودم را جهت پیشرفت تحصیلات فرزندانم همسو کنم.

*سال 1372درخانه ما کامپیوتر بود.

*5/9سالگی پدرم ارباب عبدالحسین مرد.

*جد پدری من(آقا نصرالله)پیرتکیه را ساخت.

*بهترین دوستان من:حاج باقر باقر لقب---حاج تقی ذبیح زاده

*تقریبا:تمام شهرهای ایران مسافرت کردم.

*برای زیارت:یکبارمکه،یکبارسوریه،دوبارکربلا

*بهترین خصلت من:حسودنیستم .

*بهترین رنگ:آبی(بچه های خوب من دوست داشتن

 طرفدارتیمی باشم،ولی طرفدار هیچ تیمی نیستم)

*ازدواج:خیلی موفق

*همیشه:به مال حلال فکر،هم به داده هاوهم به نداده های خدا شکرکردم.

*بهترین حرف واعتقاد:هرچه ارتباط باخدا زیادتر، موفقیت بیشتراست.

*ازهمه فرزندانم راضی هستم.

*خیلی بدم میاید:ازآدمهای متکبر!

*ازقدیم بدم میاید:دور حمام می ایستادندوصبحت میکردند

*ازبس بابیرون خانه وایستادن بیهوده درمحل بیگانه ام

خیلی از هم محلی ها را نمی شناسم.

*بهترین غذا:فسنجان

*بهترین میوه: سیب

*فعلا:بزرگترین آرزوی من،تحصیلات تکمیلی فرزندانم،

بخصوص قبولی دوره دکترای هادی عزیزم.

*آخرکلام:ازلطف وعنایت پدردلسوز،مهربان و مدیرتوانا،خانواده آقای اکبرروشن همگی الحمدلله پویاوجالب تراینکه فضای بسیار صمیمی برخانواده شان حاکم بوده،همه اعضای خانواده باهم رفیق،وهمدیگررادوست بسیاردارند.

منتظردیگر پدران موفق میرودپشت باشید.

 


 نوشته شده توسط DR.M.H..Ahmadzadeh در سه شنبه 88/10/8 و ساعت 1:26 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

سلام میرودپشت
DR.M.H..Ahmadzadeh
پیاده آمده ام،پیاده خواهم رفت،تمام آنچه راکه ندارم، نهاده خواهم رفت.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 90488
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو